Hoe vervang ik een blue/green screen?

ik heb dat niet,en het past ook niet in mijn kamer,maar hoe moet ik nou mezelf in een filmpje plakken zonder blue/green screen? liefst met een webcam! bijv. ik zit voor de webcam en de kamer wordt vervangen door de eifeltoren. bijv.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hehe zeker tegen.iemand gelogen dat je in parijs zat he ;) nu maar proberen te fixen

Antwoorden (1)

Ga voor een witte wand zitten en belicht de wand met een groene of blauwe lamp. Zorg dat je zelf wel door een witte lamp beschenen wordt. Ook kun je een wand met egaal gekleurd plakplastic beplakken, maar dat is weer lastig als je de kamer ook gezellig wilt houden.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het scherm hoeft niet groter te zijn dan wat jouw camera ziet, hoe dichterbij de achtergrond, hoe kleiner het oppervlak.