Linksys vind de 'access point' niet, zie omschrijving.

Vorige week was er nog niks aan de hand en kon in gewoon op internet. Tot gisteren, Mijn Linksys apparaat vind ineens de zogeheten 'access point' niet. Ook vind hij niet mijn netwerk of andere netwerken. Ik kan hierdoor dus niet op internet. Wat kan ik nu het beste doen? Ik heb ook al geprobeerd om de kabel van Linksys te verwisselen en om er even uit te doen (vaak werkt het hierna weer), hij werkt nog steeds niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je bent wel wat summier met je gegevens. Over wat voor een apparaat hebben we het. Mobiel, computer?

Antwoorden (2)

Heb je ook het acces point, of te wel de zender al aan en uit gezet? Sluit je pc even rechtreeks aan via een lan kabel, kijk of het wel werkt zo.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb van alles al geprobeerd, ook inderdaad de zender aan en uit gezet. Op de andere kamers is er wel internet met Linksys.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan moet je de wifi configuratie even weggooien en nogmaals toevoegen, dat helpt vaak.
Gaat het om een laptop waarmee je verbinding wilt maken? Daar zit meestal een mogelijkheid op om het draadloze netwerk uit te schakelen. Meestal gaat dit via een knop Fn (functie) in combinatie met een toets waar een antenne op staat. Of er zit gewoon een knop op met een antenne. Daar kun je dan het netwerk weer mee activeren.