Hoe kan ik 'corrupte' software toch installeren op Windows 8?

Ik probeerde net Microsoft Office 2010 (64 bits) en HP software voor mijn printer te installeren.

Echter vind Windows 8, enkele dagen geleden geïnstalleerd, deze software corrupt en weigert het te openen en te installeren.

Hoe kom ik hier vanaf? Ik wil deze software uiteraard gewoon op m'n PC.

Microsoft Office 2010 heb ik nu maar geïnstalleerd met de 32 bits versie, wat welke lukte maar waarvan ik niet weet of dit wel goed is voor m'n PC, aangezien ik een 64 bits versie van Windows 8 heb....

BVD!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Sandboxie is een programma dat ruimte reserveerd op je hardeschijf.
Je kunt in die ruimte programma`s installeren die je niet vertrouwd ze kunnen dan niet kwaad doen om dat ze opgesloten zitten in een box.
http://www.sandboxie.com/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helaas, het bestand blijft nog steeds corrupt