Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je "internet download manager" na aanschaf op meerdere computers installeren?

krijg je een code waarmee je IDM op meerdere eigen computers kan installeren (in mijn geval 2) of moet ik per computer opnieuw betalen voor het programma?

wellicht een noob vraag, maar apps kan je bijv kosteloos op een nieuw toestel zetten maar misschien niet op 2 telefoons tegelijk gebruiken.

het gaat om dit programma

http://www.internetdownloadmanager.com/

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
757

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het staat op de site aangegeven; licentie is per computer en niet voor meerdere computers.

Het wijkt buiten de vraag om maar waarom een download manager gebruiken? Dat een download sneller gaat vanwege een download manager is onzin. Gebruiken om bijvoorbeeld YouTube filmpjes te downloaden, daar zijn gratis websites voor. Keuze blijft natuurlijk bij u.

Antwoord op de vraag: Licentie is per computer.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ok, ja freeware zou nog mooier zijn. alleen is dit een programma die uitzendig gemist kan opnemen. ik heb een mediaspeler die geen uitzendinggemist app heeft (of hoe dat heet, wd live hub model) als je een freeware programma weet aan te raden hoor ik het graag.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding