Kan ik met/in word 2007 ook nieuwe sjablonen downloaden?

Er staan er natuurlijk al een heleboel in. Ik ben op zoek naar sjablonen van curriculum vitae's maar ook van alle andere categorieën.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.3K

Antwoorden (2)

Ja dt kan. Echter; de meeste sjablonen die gratis op internet te vinden zijn zijn Amerikaans. Er zullen er vast ergens wel andere zijn, maar vinden is moeilijk. Als je iets vindt wat je aanstaat, download je het en sla het dan op in de word 2007 map voorbeelden. Kun je kiezen welke je wilt gebruiken. De map voorbeelden (of templates in het engels) staat in de microsoft office directory bij program files. Nou nog een goede uitkiezen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En waar vind ik deze templates?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt de voorbeelden hier vinden:
https://www.google.com/search?hl=en&site=webhp&sclient=psy-ab&q=microsoft+word+template+resume+download&oq=word+template+resume+download&gs_l=serp.1.1.0j0i5i30l2j0i8.18243.19847.0.26228.6.6.0.0.0.0.112.507.4j2.6.0.les%3B..0.0...1c.1.ZSh_Lb4uMJo&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&bpcl=35466521&biw=1280&bih=790&ech=1&psi=9RmJUIaCFMSl0QX2lIG4DA.1351162367494.3&emsg=NCSR&noj=1&ei=9RmJUKunM8KM0AWpwoGADg&sei=JRqJUOnVKMOq0QWep4DwAQ&gbv=2
Downloaden in de map: C:\program Files\microsoft Office\Templates. Sterkte!
Je weet toch dat je zelf ook je eigen sjabloon kunt maken. Ontwerp maken en opslaan als sjabloon.