Bestaat er software voor een NFC/RFID tag reader/writer om de gescande data direct in te typen?

Hallo,

Ik zoek software voor Windows om gescande data van een NFC reader meteen om het scherm te krijgen. Een USB barcode scanner doet dit ook.

Het is net zoals je typt met een toetsenbord.

Ik kan het helaas niet beter uitleggen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.4K

Het beste antwoord

Heb hier wat sites voor je verzameld, daar kan je software voor de NCF chip vandaan halen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dankjewel