waar kun je bij Microsoft words 2010 iets weer ongedaan maken?

bij de oude versie was dit het gebogen pijltje naar links, dan ging je weer terug, ik kan dit bij de Microsoft words 2010 niet vinden

11 jaar geleden
in: Software
1K

Het beste antwoord

Het gebogen pijltje naar links is er nog steeds, maar het staat nu hoger. Boven het blokje 'bestand' helemaal links bovenaan.
11 jaar geleden
happyboy
11 jaar geleden
dank je wel

Andere antwoorden (1)

Je kunt ook gewoon Ctrl + z doen, werkt hetzelfde!