Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Help! Itunes op mijn Imac is opeens uit the Dock en kan hem met de Finder niet vinden. Dagen werk weg?

Gebeurt vaker dat progs uit de Dock verdwijnen. Maar hier heb ik veel werk in zitten en baal als een stekker. Dacht van het instabiele Windows af te zijn, maar dit spant de kroon.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
588

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

staat het programma dan niet in je programma map? Dat moet wel, want programma's uit Dock zijn alleen aliassen. Je kan een icoon van een programma gewoon in de dock slepen en dan staat ie er weer in. Ik hoop dat je hem kunt vinden in je programma map. Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Tegen mijn kinderen zeg ik in dit soort gevallen, zoek iets positiefs... Standaard krijg ik dan te horen: ik kan hier niets positiefs in zien... Dan zeg ik, accepteer weg is weg en, je krijgt nu 3 voordelen... 1) je maakt het opnieuw, veel sneller, 2) veel korter en 3 veel beter...

En als je een stukje ongeluk en een stukje geluk krijgt in het nieuwe jaar, dan heb jij het stukje ongeluk al gehad en wordt de rest alleen maar beter...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer het eens met Spotlight, dat loepje rechtsboven in je scherm, iTunes intypen en kijken waar 'ie staat.

Ik ga er even van uit dat je systeem ouder is als 10.3 Panther ;)

Toegevoegd na 1 minuut:
*Nieuwer als 10.3 uiteraard...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Opzoeken in Spotlight (is vergrootglas rechts bovenin het scherm in de menubar)
- Zoek naar Itunes
- Vervolgens Itunes opstarten, het Itunes icoon verschijnt dan in je Dock
- Met rechts op het icoon klikken (of command klik)
- Kies: keep in Dock

Als je nu het programma afsluit blijft het icoontje in Dock staan.

Je bent dus niet alles kwijt!:)

succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding