Hoe krijg ik de YouTube app terug op m'n iPod?

Sinds ik IOS 6 heb is de standaard YouTube app weg, hoe krijg ik die terug? Hij staat niet in de AppStore, moet ik terug naar IOS 5? Zoja, hoe doe ik dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

De standaard Youtube app bestaat niet meer, maar je kunt in de appstore de Youtube app van Google downloaden.

Toegevoegd na 39 seconden:
Net zelf gekeken, gewoon Youtube intikken bij zoeken en je hebt hem al.
Ritsuka
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja maar ik wil de standaard. Die van Google kun je je geschiedenis niet bekijken
Ritsuka
11 jaar geleden
Als je de standaard terugwil, moet je terug naar iOS 5. Vanaf 6 word het niet meer ondersteund door Apple. Net zoals Google Maps nu Apple Maps is geworden.
Ritsuka
11 jaar geleden
Je moet trouwens in de app naar mijn account gaan, daar staat alles van mijn favorieten en geschiedenis.
De standaart app is idd weg, als je die terug wilt, net zoals google maps etc moet je terug naar IOS5. Dit doe je door te downgraden.