hoe zet ik tekst gemaakt in adobe acrobat om zodat het leesbaar is in word 2007?

zie vraag

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kun je de tekst op zich wel lezen met Acrobat reader?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja dat wel ik heb het geprobeerd wat andrekuijt zegt maar dat werkt bij mij niet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ga er maar even van uit dat je met Windows werkt (met een Mac kan een Office-kloon als LibreOffice pdf-documenten gewoon lezen en kun je die bewerken). Knippen/plakken werkt alleen als een pdf-document 'doorzoekbaar' is en waarin je stukken tekst kunt markeren. Tegenwoordig zijn de meeste pdf-documenten zo gemaakt. Ik heb geen Word/Office, maar wat gebeurt er als je dat pdf-bestand gewoon opent in Word? Zoals gezegd, in de Mac-versie van een Office-kloon (LibreOffice) zijn pdf-bestanden gewoon te lezen en te bewerken (niet in OpenOffice op mijn pc, helaas).

Het beste antwoord

download op onderstaand linkje free pdf to word converterhttp://www.computeridee.nl/free-pdf-word-converter-11
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Zorgen dat het bestand opgeslagen staat op je computer. Dan kun je de tekst selecteren door de linkermuisknop vast te houden en over de tekst te gaan welke je wilt kopiëren. Dan met rechtermuis knop 1x klikken en kopiëren kiezen. Dan het gekopieerde plakken in een word bestand.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Copy/paste is de enige optie. NA het selecteren van de tekst kun je ook control+c doen. Dan in het WORD document control+V. De tekst wordt dan in het WORD document geplakt en kan daar verder aangepast worden,
Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De meeste teksten in pdf zijn beveiligd. Je kunt ze dan niet met ctrl a + ctrl v selecteren en plakken.
Wat je dan nog kunt proberen is de tekst uitprinten en die tekst dan scannen. Daarna opslaan in bijvoorbeeld Word 7.