office outlook probleem met installatie voorbereiden?

ik heb een probleem met mijn outlook wat het probleem is dit.

als ik outlook open dan krijg ik meteen installatie voorbereiden en dat daarna gaat het weg als het klaar is met die installatie.
als ik outlook daarna weer open krijg ik het zelfde probleem.
dit probleem blijft maar komen en wilt ook niet weg gaan, ik heb al van alles geprobeerd maar kom er gewoon niet uit.

ik gebruik outlook 2010
help me!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Als je de cd van office hebt zou je eerst kunnen proberen office opnieuw te installeren. Daarvoor moet je eerst office verwijderen Ga naar 'Start' → Configuratiescherm → Programma's → Een programma verwijderen → Zoek op Office 2010 en klik deze aan en verwijder deze.
Als Office 2010 verwijderd is, start je je computer opnieuw op en doe je de cd erin. Doorloop de installatie en je probleem is opgelost!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heeft er ooit een andere versie van office opgestaan? Zoja, probeer deze eens opnieuw te installeren. Vervolgens beide office-versies weer verwijderen en de office 2010 installatie weer uitvoeren.