hoe moet ik web search verwijderen uit IE?

wil dus niet weten hoe ik de zoekmachine, voorkeuren etc in kan stellen iod, maar wil het er gewoon uit hebben, echt helemaal wéggggg uit mijn laptop :))

Toegevoegd na 1 minuut:
*huhum* graag in jip en janneke taal aangezien mijn technische kennis niet veel verder gaat dan het gebruik van huishoudelijke apparatuur zoals stofzuigers, strijkijzers en de senseo.

alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.6K

Het beste antwoord

Een rare keuze want daar kan u net alles mee opzoeken op het internet, het is een sterke tool.
Maar goed, elk zijn keuze.
U klikt links onderaan op de Windows startknop en dan op Configuratiescherm\Programma's\Programma's en onderdelen.
Daar ziet u "Google toolbar for internet explorer.
Door daar op te klikken ziet u een knop "Verwijderen" verschijnen bovenaan naast "Organiseren".
De google toolbar zal nu volledig verwijderd worden en niet meer verschijnen in uw IE.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in mijn computer kan ik zien dat google wat anders is dan die web toestand, en gebruik dus liever google idd. weet dus niet wat die web search is, en heb het nu in weten te stellen op google maar weet niet wat W.S nog meer binnenhaalt en op de compu heeft geinstalleerd aan vage dingen. vandaar de vraag. :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
W.S. kan niets installeren zonder uw toestemming en zonder u te verwittigen.
Hooguit cookies maar ook die kan u verwijderen.