Wie kent er een programma waar men zelf noten op een muziekbalk kan zetten ? ( Liefst steirisch, maar dit is niet noodzakelijk.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Guitar Pro en dan elke versie, is wel betaald, maar als je niet wil betalen kan je waarschijnlijk ook wel een demo downloaden. Anders kan je het natuurlijk ook gewoon downloaden via een tutorial van Youtube ofzo, zijn er genoeg te vinden.

Antwoorden (2)

Hierbij een programma dat gratis te downloaden is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik persoonlijk vind finale het best.

http://www.finalemusic.com/default.aspx