Welke bestandstype moet ik muziek maken zodat de cd op elke cd-speler af te spelen is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
3.6K

Het beste antwoord

Hallo!

Als je allemaal mp3tjes op de computer hebt staan en deze wil branden kun je het beste met een simpele programma als windows media player dit doen. dit zit standaard bij windows geinstalleerd.

Windows media player zal je bestanden branden met een formaat genaamd .CDA dit kunnen de meeste oude maar ook nieuwe apparaten wel lezen.

hopelijk heb ik je zo goed geholpen!

groeten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je!!

Andere antwoorden (1)

Dat hangt niet af van het bestandsformaat, maar van de manier waarop de cd gebrand wordt.

Bij de meeste brand-programma's kun je kiezen uit een data- of audio-cd. Jij moet dus kiezen voor audio-cd.

Toegevoegd na 4 minuten:
Vervolgens kun je (bij de meeste brand-software) gewoon mp3's toevoegen. Het programma zorgt ervoor dat er een gewone audio-cd van gemaakt wordt.
bamibal