na mijn map-afbeeldingen terug heb kunnen halen met een repair progr. maar daarmee kreeg ik halve afbeeldingen terug? welk progr. kan dit repareren?

na eeen programmatje te hebben gebruikt om mijn weggegooide afbeeldingen terug te krijgen, waren de terug gehaalde foto's maar half te zien en met welk viewer ik ook gebruik ze blijven onhersteld. Welk progr. kan mij hierbij mijn beschadigde bestanden weer repareren???
Ik heb al veel gegoogle't maar zonder resultaat!
Wie kan mij hierbij helpen?

Toegevoegd na 7 minuten:
ik heb niet een repair maar een recover programma gebruikt genaamd ''recuva'' daarmee zijn mijn foto's wel terug gezet maar veel beschadigd! Hoe kan ik die redden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Helaas, dan houdt het hierbij op. Alleen niet overschreven bestanden kan een recovery-progje repareren. Als er dus bestanden gedeeltelijk er over heen zijn geschreven, dan is het einde oefening. Het enige dat dat recovery programmaatje doet is het bestand herkennen door de eerst gewiste letter van de naam van het bestand te raden, bestand was er dus nog wel, alleen niet herkenbaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nou dat is dan fijn!!! Maar wel bedankt voor je uitleg ik ben blij dat ik nu weet waar ik aan toe ben want ik was er al twee dagen mee zoet!