Tijdelijk "read only" mogelijk met iTunes?

Ik heb een mooie collectie muziek die ik goed onderhou en mensen komen regelmatig langs om muziek op hun iPod enz. Te zetten.
Alleen gebeurd het soms wel eens dat er afspeel lijsten door elkaar gegooid worden of ineens nummer zijn verdwenen als ik die mensen hun gang laat gaan op mijn iTunes.

Dus vroeg ik me af of er een optie is om op wat voor manier dan ook een tijdelijke "read only" optie aan te zetten als die mensen langs komen. Zodat ik ze met een gerust hart aan de gang kan laten gaan.

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
paulus811
11 jaar geleden
Als je een mooie collectie muziek hebt, zou je toch ook een backup moeten hebben. Waarom zet je die niet terug nadat de boel in de war is geschopt?

Antwoorden (1)

Volgens mij is dit niet mogelijk. Mijn enige advies is twee ledig. 1: laat niemand anders op jouw pc en zeker niet in Itunes rommelen. (in principe ben je zelfs strafbaar omdat je illegaal muziek verspreid) en 2: maak een back up van de oorspronkelijke afspeel lijsten.
succes