Realtime computer scherm naar afbeelding, is dat mogelijk?

Is er een of ander programmatje waarmee om de zoveel seconden een schermafbeelding (printscreen) wordt opgeslagen in een afbeeldingsbestand (kan steeds hetzelfde bestand zijn) ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Fraps, is niet gratis maar dit programmatje kan screenshots nemen wanneer er op een door de gebruiker ingestelde hotkey is gedrukt. Je hebt de mogelijkheid om de optie in te schakelen dat hij een aantal screenshots per door jou ingestelde seconden maakt. dus bijvoorbeeld 1 screenshot per 0.0333667000333667 sec, dat is 29,97 fps beter bekend als 30 fps.