hoe print je een sms bericht uit?

hoe print ik een sms bericht uit van mijn samsung galaxy s

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
14.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is het mogelijk de sms door te sturen maar dan niet naar een telefoonnr maar naar een mailadres?

Het beste antwoord

Als het bericht niet zo langs is dat je moet scrollen kan je onderste volumeknop en de aan/uitknop tegelijk indrukken, je maakt nu een printscreen, deze kan je vervolgens doorsturen naar je mail en via de computer uitprinten of opslaan als bestand.

Bovenstaande antwoorden zijn ook erg handig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kopieert het bericht uit je inbox. Dan ga je naar je email op je mobiel en maak een bericht naar je eigen mailadres. Plak daar het sms bericht en verstuur. Vervolgens open je je email op de computer en dan kun je het bericht uitprinten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt je gegevens (contacten, berichten, bestanden e.d.) van je mobiel op je computer overzetten met behulp van bepaalde programma's. Welke is afhankelijk van je toestel. Samsung, bijvoorbeeld, heeft daarvoor 'Kies'. Er zijn ook merkonafhankelijke progs zoals Xiloft Mobile Phone Manager. Je kunt je mobiel verbinden via usb-kabel, Bluetooth of wifi.