Ik zoek een oplossing om een document online te zetten, zodat mijn collega's het document kunnen raadplegen alsook aanpassen. Kan iemand me helpen?

Voor een organisatie hebben wij een website die ik en mijn collega updaten. We zouden graag een logboek bijhouden met wie welke zaken heeft aangepast of toegevoegd, maar we zouden deze online moeten kunnen zetten zodat we er telkens aankunnen, maar ook aanpassingen in kunnen verwerken. Kan iemand mij helpen aub?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (5)

Neem gratis Gmail-account. Daar krijg je Google Drive bij cadeau. Daar maak je een document aan en je shared het met je collega's. Dat is alles.
escape
11 jaar geleden
Je kan het hier alvast gratis proberen, ziet er wel handig uit:

http://www.projectplace.nl/features/document-management/?utm_id=701D0000000DBER&gclid=CL_t7uH95LECFUYYzQodBBQAUw
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Evernote heeft hiervoor een handige optie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik weet niet of je hier wat aan hebt, maar via google, kan je een online document maken en delen. De mensen waarmee het document is gedeeld kunnen ook aanpassingen aanbrengen.

ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zou een gemeenschappelijke dropbox voor jou en je collega's kunnen aanmaken. Uit ervaring weet ik dat dat prima werkt.