kan safari terug naar de oude instellingen?

Na een update gisteren zijn mijn instellingen van Safari gewijzigd. Nu zijn tabbladen heel groot en heb ik aan de rechterzijde geen invulveld staan voor google.

Kan dit op een bepaalde manier terug naar de oude instellingen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.3K

Het beste antwoord

Open je Safari webbrowser
Klik op Safari in het Safarimenu, deze zit ergens bovenaan.
Je krijgt nu een menu te zien, kies hier reset Safari
Je krijgt dan een waarschuwing te zien van wat er dan eventueel wordt verwijdert.
Klik nu op reset.
Safari zal zichzelf opnieuw opstarten.

Vlug even vrij vertaald uit de onderstaande bron.
Ik heb geen Safari dus ik kan het helaas niet staven.

Ondergetekende neemt hierbij dan ook geen verantwoording en het bovenstaande verhaal geschied geheel op eigen risico ;)