Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan je foto's die op een CD i schijf staan overzetten naar digtale bestanden?

Ik heb foto's van mijn dochter's geboorte op een CD i staan. Het is een kodak bestand en ik heb al van alles geprobeert om deze (oude) bestanden te openen/ over te zetten.

Wie oh wie weet hoe ik deze bestanden om kan zetten naar de huidige digitale bestanden.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
2.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Er zijn versies van het brandprogramma Nero geweest die CD-i's konden branden. Misschien dat je daarmee ook een CD-i nog kan lezen? Ik weet niet of de laatste Nero dit ook nog steeds kan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ik zou een kijken indien je de fotos toch opje computer zicht baar krijgt desnoods printscreen funktie te gebruiken. je maakt als het ware virtueel een foto van je computer scherm.Het is wel bewerkelijk ,maar dat is het enige dat me zo even te binnen schiet.Zoveel fotos konden er toch al niet op een cdi in de kodakktijd
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer eens of Kodak daar een programma voor heeft?
Wat is de extensie van die Kodak-plaatjes?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding