waarom opent een app ondersteboven op mijn android tablet?

Hele dag met APAD in de weer geweest, gereset, alles doet het weer. Aldiko Premium opnieuw geinstalleerd maar die staat nu ondersteboven, draait niet mee. Boek openen moet dus ondersteboven, eenmaal open draait het boek wel mee (zou anders gedoe zijn met pagina vooruit of terug)
Maar ik heb natuurlijk liever dat Aldiko ook normaal opent. Ik word er draaierig van.
Iemand tips? Niet die total rotation control app, is geen oplossing maar een bestrijdingsmiddel. Ik wil weten hoe het komt

Alvast bedankt
Tablet = APAD met android 2.2

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Een herinstallatie helpt niet?
Ook als u het eerst verwijdert, herstart en dan opnieuw installeert.
Mischien dat dan de geinstalleerde app niet geheel compatible is met uw apad.
Als de rest namelijk wel meedraait lijkt het in ieder geval niet aan uw tab te liggen.
Mischien dat er nog een update komt of mischien dat die er al wel is.
Anders mischien toch naar een alternatief programma ( app ) gaan zoeken.