Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe regel ik in word 2010 de paginering?

Ik heb word 2010. Graag wil ik op de pagina paginacijfers hebben staan en wel op de rechte pag. recht en linkerpag op links het cijfer, dus aan de buitenkant... (dit kon vroeger wel in 2007) Ik krijg het niet voor elkaar... wie kan mijn daar antwoordt op geven?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
895

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Volgens mij werkt het Word 2010 hetzelfde als in Word 2007.

Volgens mij moet je bij de pagina-instellingen aangeven dat de marges gespiegeld moeten worden. Hiermee zorg je dat er daadwerkelijk linker en rechterpagina's ontstaan.

Wanneer dat niet het geval is, moet je aangeven dat er voor de even en oneven pagina's verschillende voetteksten gebruikt moeten worden. Vervolgens kun je op de oneven pagina's het nummer rechtsonder invoegen en op de even pagina's linksonder.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De marge worden gespiegeld
aangeven even en oneven pagina (dit kan boven in de werkbalk)
wat we missen is dat pag. cijver automatisch wordt toe gevoegd zowel links en recht op de pagina (dus aan de buitenkant zoals in word 2003)

Andere antwoorden (3)

Ga naar invoegen en daar moet je even kijken het zit ergens bij het midden onderen (in het midden en onder het menu) Ik heb zelf ook 2010 en daar kan ik het wel!
Welke versie gebruik je bijv, professional.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Invoegen, paginanummer en dan kan u zelfs kiezen hoe en waar die moet komen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Via invoegen, paginanummer, dan aangeven waar je het wilt hebben (boven, onder, links, rechts, midden) en opmaak aangeven. Dan ben je klaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding