Waarom hebben filmpjes op mijn computer vreemde kleuren?

Alle filmpjes die ik afspeel op mijn computer, behalve die in een browser, hebben negatieve kleuren. Mensen worden blauw, de hemel rood, enz. Ik heb al rondgekeken in de instellingen van Windows Media Player, maar daar vond ik niks. Wat kan ik hiertegen doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Probeer eens een andere media speler, bijvoorbeeld VideoLAN VLC.

Als dat het probleem niet oplost, ligt het aan je videokaart drivers.
Die kan je downloaden op de website van je videokaart fabrikant.
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat moet gewoon in de instellingen staan. Je fimpjes staan toch niet automatisch in die kleuren?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het ligt waarschijnlijk aan je monitor. Op mijn school hebben we ook zoiets gehad druk je monitor eens iets omhoog en als dat niet werkt vraag dan even een specialist

Toegevoegd na 11 uur:
Dan moet je toch een nieuwe monitor kopen of een specialist vragen