Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Macbook pro kapot door melk, hoe kom ik nu aan iphone backup?

Vanmorgen ging er een beker melk over tafel die de achterkant van de macbook pro raakte, deze doet nu niets meer. Hoe kom ik aan mijn iphone backup? Hoe kun je aan de timecapsule bestanden komen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
775

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Dat is helaas niet mogelijk. Je zult een nieuwe Macbook moeten kopen om in je Iphone-back-up te geraken. Heb je wel Icloud gebruikt? Dan zal het makkelijker worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
I cloud gelukkig wel gebruikt
Als je iPhone nog werkt zou ik (indien je software 5.0 of hoger hebt) een iCloud backup maken. Ben je altijd verzekerd van een backup in de toekomst. Als de iPhone leeg is en je een backup nodig hebt, dan zou je toch eerst een andere mac moeten hebben om je time capsule te gebruiken en je mac te herstellen naar de andere mac.

Daarna kan je je iphone backup alsnog gebruiken en tevens ook je programma's en bestanden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kan ik mijn iphone op de mac van mijn vrouw aansluiten zonder dat itunes alles eraf gooit?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat vind ik zelf het lastige van Itunes, Soms doet hij dat wel en soms niet. Ik heb het zelf een aantal keer gehad en soms ging het wel goed en soms niet. Ik gebruik tegenwoordig iCloud dus geen Itunes meer nodig :-)
Misschien een heel ander idee, even je kapotte Macbook meenemen naar een Apple winkel, die kunnen zo de kleine harddisk aan de onderkant er uitschuiven en eventueel plaatsen in een andere (nieuwe) Macbook. Of je oude harddisk via adapter & USB aan je nieuwe MacBook hangen.
De verkopers bij de Mac store (winkel) zullen je heus we willen helpen. Al je data gegevens hoeft zeker niet weg te zijn!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit lijkt mij inderdaad de beste oplossing.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding