Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom worden in mijn bestandslijsten van mijn laptop bestanden en documenten sommige in blauwe letters weergegeven?

In mijn documenten lijst van mijn laptop worden veel documenten en bestanden die ik zelf gemaakt heb in blauwe letters weergeven. Na het kopieren naar mijn externe harde schijf is dit niet meer zo.
Kan het kwaad dit zo te laten en wat kan ik eraan doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
935
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoi Highwayman! Probeer eens op je rechter muisknop op het mapje te klikken. En dan op instellingen? Zie je daar niet iets en anders. Kan je je vrienden vertellen dat jij letters van een mapje een andere kleur kan geven xD nee, maar probeer maar even.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Blauwe letters betekent dat het een door Windows gecomprimeerd bestand is. Kennelijk staan deze bestanden in een gecomprimeerde map.
(Lees meer...)
bamibal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
klopt. en als je ze naar een andere, niet-gecomprimeerde map verplaatst, dan zijn ze niet meer blauw. overigens zou het wat makkelijk zijn las je inderdaad mappen en bestanden je eigen kleur kan geven. Heb het wel geprobeerd met foldermarkerfree.exe , maar die kleurt alleen het icoontje en niet de letters.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding