Hoe kom ik terug naar de Nederlandse Apple store?

Ik heb in Frankrijk een ITunes card gekocht. Nu heb ik een Nederlandse kaart gekocht maar ik kan niet terug naar de Nederlandse apple store want er staat nog 63 eurocent op en dat moet eerst op. Ik kan het tegoed wat ik nu gekocht heb niet uitgeven.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.8K

Antwoorden (2)

Een nieuw iTunes account aanmaken. Kan helpen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Log in via de App Store op je account. Scroll naar beneden en klik op "Toon Apple-Id". Verander "Land/regio" naar "Nederland".
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kan dus niet, want daarvoor moet ik eerst het Franse saldo opmaken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je het al geprobeerd door in te loggen via de app store op je mobiele toestel? Ik vind het namelijk heel apart dat je dat niet kan veranderen omdat je je tegoed nog niet opgemaakt hebt.