Hoe maak je van adobe reader documenten aparte documenten?

Ik heb drie kaartjes voor Lowlands gekocht en wil er een graag verkopen. Ik wil niet alledrie de kaartjes naar iemand anders sturen, dus hoe moet ik nu de pagina's scheiden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
2.2K

Antwoorden (6)

Naast het dure Acrobat kun je met Foxit pdf editor gemakkelijk pagina's uitnemen en invoegen.
Onderstaande link wijst je de weg
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Van elke pagina een screenshot maken (), plakken in je favoriete tekenprogramma of tekstverwerker, en opslaan (eventueel als pdf)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Online (niks installeren dus op je pc) en gratis

gebruik hem zelf ook vaak

http://www.splitpdf.com/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik begrijp hieruit dat de kaarten op 3 aparte pagina's in een pdf staan....

Dan kun je met verschillende programma's gewoon gaan printen naar pdf, werkt als een printer, gewoon pagina voor pagina printen en een documentnaam geven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
door de gewenste set van paginas naar een pdfprinter te sturen (CutePDF of DoPDF).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Free PDF to Word Doc Converter

en

PDF Converter Assistant