Hoe krijg ik mijn Apps, vanuit de opslagruimte,terug op mijn screen?

Apps zijn van mijn screen/desktop verdwenen.Ze staan nog in de opslagruimte,hoe krijg ik ze terug op mijn screen?.
Eneoze 7" tablet PC android 4.0.3

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Staan ze nog wel in je app drawer (dus als je op de apps-knop drukt)? Je kunt een app dan weer terug op je scherm zetten, door het icoontje wat langer aan te raken. Je maakt dan vanzelf een snelkoppeling op je scherm.
bamibal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hartelijk voor jullie antwoord.
Ben er mee naar een vriendin geweest, een echte PCneut.
Ook zij had even tijd nodig voor ze begreep wat er gaande was.
LACH niet ! De kalibratie zat fout.Dus mijn scherm was "weg".
Ze heeft er ook een andere Lounger ingestoken en alles werkt duidelijk en prima.
Bedankt iedereen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De calibratie was niet in orde.
Daar had niemand aan gedachte he,toch het onthouden waard bij een gelijkaardige hulpvraag.