welk programma is er om een pdf-file om te zetten naar word? Is als er een programma voor, hoe heet dit programma en waar kan ik het ( lees kopen)?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Dat kan met dit gratis progje:

http://www.computeridee.nl/free-pdf-word-converter-11
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Eigelijk heeft u daar geen speciaal progamma voor nodig.
Open uw pdf en druk op Ctrl+A, dit is select all, dan op Ctrl+C, dit is copy.
Ga nu naar uw leeg Word document en doe Ctrl+V, dit is plak alles en de volledige inhoud van uw pdf staat nu in uw Word document.
Fonds en afbeeldingen inclusief.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Computoon
11 jaar geleden
Dat lukt overigens alleen als de maker van het PDF-bestand het niet beveiligd heeft. Heb dit onlangs gezien met een cursusboek in PDF-format. Men had twee handige opties, die standaard 'aan' staan bij een PDF, uitgeschakeld: printen en de kopieer- & plakfunctie die je hierboven beschrijft. Ik kan me overigens wel voorstellen waarom men dat doet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok, maar werkt die pdf => Word dan wel bij een beveiligde pagina ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@depauwroger Nee!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Computoon jammer.
Even een ander vraagje...
Gaat het om een programma'tje voor Mac of PC?
Voor Mac kan ik wel helpen.