Hoe zie ik de snelheid van mijn Windows (7) netwerk backup?

Ik maak een backup naar mijn WD Mybook Live NAS met Windows 7 Ultimate. Hij is in het standaard programma daaraan bezig, maar ik zie alleen maar de procenten. Graag zou ik de snelheid in MB/s willen zien, omdat ik erg graag het verschil in snelheid via wifi en bekabeld wil weten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

ik weet niet wat je bedoelt.
als je een backup maakt heb je daar geen internet voor nodig, de "MB/s" die je bedoelt is de download snelheid, niet de snelheid van het internet!
Deze zie je vaak onder " V meer details"
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ik een bestand kopieer naar een USB-stick, dan zie ik met hoeveel mb/s hij het bestand overschrijft. Als mijn laptop dat dus draadloos naar een NAS doet, zie ik dat niet. Mijn vraag is dus hoe ik dat wel kan zien. Zoals je in het plaatje ziet, heb ik op meer details geklikt, en dan komt het dialoogvenster zoals aan de rechterkant er te staan. Helaas staat het daar niet op.