Zijn er sabloonen voor werkstukken?

Dat je alleen maar ergens op hoeft te klikken voor een titel in te voeren. Dat hij zelf de opmaak doet enzo, dat je aleen nog maar de info erin hoeft te zetten

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

De nieuwe Word heeft een functie waar je kunt klikken op 'Voorblad' en dan heb je de voorpagina, hier kun je zelf de informatie in zetten :-)