Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hallo; als ik een pdf document naar het nederlands wil vertalen;hoe kan ik dat het beste doen.Met google vertalen lukt me dat niet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
49.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Je kunt hier online je PDF file overzetten naar een TXT file.
http://www.fileformat.info/convert/doc/pdf2txt.htm

PDF uploaden, even wachten en vervolgens je TXT downloaden. Met de TXT file kun je probleemloos vertalen op de Google-vertaler.

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik moet zeggen dat ik deze een hele goede oplossing vindt. Ik mag nog niet stemmen anders had je een plusje gekregen ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zal ik hem voor rhinestone geven
Normaal gesproken kun je tekst selecteren in een pdf, indien de tekst ook in de pdf is ingesloten. Kun je dat niet, dan is het waarschijnlijk een plaatje, bijvoorbeeld een scan.

Met een goed OCR-programma kun je die tekst, dat in feite een afbeelding is, weer laten herkennen. Als je een scanner hebt dan is de kans zeer groot dat je een OCR-programma hebt, en anders download je er een.

Na het inlezen/herkennen kun je meestal een txt-bestand of Word-bestand kiezen, of wat dan ook. Vervolgens selecteer je de tekst en plak je die in google translate.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Normaal kan u de tekst copyeren en die dan plakken in de Bing translator van Microsoft.
De zinsconstructie is niet helemaal perfect maar met een paar manuele aanpassingen is die best bruikbaar en zeker verstaanbaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een vertaler inhuren. Die vertaalmachines zijn waardeloos.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding