chrome werkt niet meer, wat te doen?

van het ene op het andere moment doet de snelkoppeling van chrome het niet meer. Als ik er op klik gebeurd er gewoon niets, er wordt ook geen melding gegeven. Herinstalleren is ook zonder resultaat gebleven.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Hopelijk heb je systeemherstel goed ingesteld en kun je de computer terug zetten naar enkele dagen terug. Let wel op hij zet dan ook alles weer terug. Waarschijnlijk een foutje met een update en is hij gecrasht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als er al een foutje in het programma zit, vertrouw dan ook niet volledig op de meegeleverde uninstaller..
Installeer revo uninstaller, deinstaleer hier chrome mee en download/installeer deze opnieuw.

Revo verwijdert namelijk ook een groot deel van de registerverwijzingen.

Baat het niet schaad het niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bij mij vergeet chrome al mijn instellingen en bladwijsers
dus ik log in met mijn google account en dan staat alles er weer