Hoe zet je de wachtwoorden van FireFox over naar een andere computer?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.5K

Antwoorden (2)

Met dit gratis stukje software:
AWM
11 jaar geleden
Het is een kwestie van een kopie maken van de "profile" map. Waar die staat is afhankelijk van je versie besturingssysteem. Mozilla heeft hier een prima handleiding voor die ik al meerdere keren heb toegepast. Niet alleen je wachtwoorden, maar ook je bookmarks en instellingen worden zo meegenomen.