Hoe los ik het probleem met Windows Installer op? Ik kan iTunes niet downloaden.

Zie bijlage. Ik heb mijn computer niet opgestart in Veilige Modus.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Misschien dat de windows installer service niet gestart kan worden met de juiste rechten.
Als je gaat naar Configuratiescherm , Systeembeheer, Services. Heb je de windows installer service. Staat de optie aanmelden met op "lokaal systeemaccount" en kijk even of je hem handmatig kan starten (rechtermuisknop en dan start) als je een foutmelding krijgt gaat er iets mis. Als alles grijs is of hij start niet, zou het ook kunnen zijn dan je windows account geen administrator is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je wel de goede download?
Kijk eerst eens welke versie je van Itunes probeert te downloaden.
Je moet namelijk wel de windows versie hebben.

Is dat niet het geval?
En komt het probleem vaker voor, probeer het dan eens met een installatie van een verse installer.
http://support.microsoft.com/kb/942288

Dit soort zaken blijft giswerk, helemaal om de exacte oorzaak te vinden daar we niet weten welke OS je hebt.
Daarnaast kan een dergelijke fout wel uit een geheel andere hoek komen en is bron van je download corrupt.
Ik kan wel iets roepen over windows 7, maar voor het zelfde geld zit je met een windows 98 machine.