Is er een programma waarmee je kan filmen en zelf het aantal fps kan kiezen?

Waarbij je met je webcam filmt..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.worldcam.eu/software.html
gvrox
12 jaar geleden
Waarom wil je precies de framerate kunnen instellen ? En wil je het heel hoog of juist heel laag ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
liever hoog als ik slowmotion wil maken, en juist laag als ik een log ga maken...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
framerate is gelimiteerd aan je hardware (lees webcam).

Antwoorden (1)

zoals de tomaat al zegt, jou webcam zal niet met hoge fps kunnen filmen. dus als je slowmotions filmpjes net zoals ik wil maken, zul je toch echt een dure camera moeten aanschaffen.

als je gewoon met windowsmoviemaker opslaat kan je als het goed is de fps opgeven.
dus gewoon ff filmen met het ene programma, en dan in wmm openen en zo opslaan