Hoe los ik deze minecraft crash op?

Minecraft crasht soms.

Dit is een report:
------------------------------------------------------------------
#
# A fatal error has been detected by the Java Runtime Environment:
#
# EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION (0xc0000005) at pc=0x690c51e4, pid=2372, tid=3868
#
# JRE version: 7.0_03-b05
# Java VM: Java HotSpot(TM) Client VM (22.1-b02 mixed mode windows-x86 )
# Problematic frame:
# C [atioglxx.dll+0xc51e4]
#
# Failed to write core dump. Minidumps are not enabled by default on client versions of Windows
#
# An error report file with more information is saved as:
# C:\Documents and Settings\Peter Bruins\Application Data\.minecraft\hs_err_pid2372.log
#
# If you would like to submit a bug report, please visit:
# http://bugreport.sun.com/bugreport/crash.jsp
# The crash happened outside the Java Virtual Machine in native code.
# See problematic frame for where to report the bug.
#

[error occurred during error reporting , id 0xc0000005]

Minecraft exited with status 1

------------------------------------------------------------------

Kan iemand hier wat mee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.3K

Antwoorden (2)

installeer java 7, dit lost veel problemen op.
gewoon ff googelen.
probeer anders eens een andere OS zoals ubuntu of een andere windows.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oh... Peter!
Jij geeft altijd antwoorden op GV die je ook al in de echte wereld aan mij hebt gegeven... Zoals je weet HEB ik nu java 7 en gebeurd dit nog steeds... Je kan ook aan het rapport zien dat ik Java 7 heb!
Ik kan alleen voorstellen dat je een kopie maakt van wat je in Minecraft hebt en het dan opnieuw installeert. Eventuele mods kunnen ook problemen veroorzaken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gebeurde ook al zonder mods ik heb m al vaak opnieuw geïnstalleerd