Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand een gratis programma dat ik kan downloaden om stukjes uit muziek te knippen en het dan vloeiend over te laten lopen?

Ik ga een solo doen en heb een muziekje maar dat is veel te lang.. dus wil ik er stukjes uit knippen maar telkens als ik dat doe loopt hij niet mooi vloeiend over.. Weet iemand een programma waar dat wel kan? heel de tijd hoor je dat het geknipt is en dat is nou juist niet de bedoeling. Alvast bedankt!

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik heb al AVS audio editor maar daar kan dat niet en zit een spraaklogo en ik heb ook al Audacity maar ik weet niet hoe je het daar vloeiend over kan laten lopen en volgens mij kan dat niet..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
920

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Audacity is een heel goed programma waarin je van alles en nog wat kunt editen. Crass-faden is ook geen probleem. (Dat is waar jij naar vraagt)

Dit programma is gratis te downloaden.

Toegevoegd na 1 minuut:
Reactie op jouw toevoeging:
Crossfaden kan wel. Kijk naar mijn 2e bron.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan met Freemake video converter het makkelijkst.
Je hebt ook een audioconverter maar die is niet zo slim.
Ik heb er een prtscr bij gedaan als voorbeeld voor de instellingen. Loopt mooi vloeiend over op deze manier.
Knippen kan ook met dit programma maar FS vind ik daar weer handiger in.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding