Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Verloren partitie herstellen, zonder bestaande partities te gebruiken. Hoe te doen?

Ik ben dus mijn partitie kwijt geraakt door een systeemherstel.

Nu heeft MiniTool Partition Recovery de verloren partitie teruggevonden en kan die voor mij ook terughalen. Maar zodra ik dit wil doen wilt het programma mijn huidige C & D partitie overschijven.

Mijn D schijf is niet zo belangrijk, maar zodra die de C schijf overschrijft kan ik Windows niet meer starten. Dus weet iemand een manier om de verloren partitie terug te halen zonder de C schijf te overschrijven?

Mag met ander software of iets dergelijks.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
2.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Met je rechter muisknop op deze computer klikken en beheren kiezen. Moet je al je partities zien en zou je ze moeten kunnen herstellen.
Je kunt ook Acronis downloaden en de probeerversie gebruiken: http://www.acronis.nl/homecomputing/products/diskdirector/?source=nl_google&ad=partition&s_scid=partitie%20herstel|8855045516&c=8855045516&k=partitie%20herstel&gclid=CLeM9bXita8CFYGq3godhiyAig

Of anders Partition Find & Mount, dat is gratis voor privé gebruik
http://www.pctuts.be/downloads/oudere-freeware-50/verloren-partitie-herstel-2086/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als eerst een volledige backup maak van je C (en D) schijf, hoef jij je geen zorgen te maken als er iets over geschreven wordt. Als het fout gaat kan je de backup terug zetten.

Of als je een HDD over heb kan je ook de C schijf klonen.
ToDo backup is een goeie en makkelijk te gebruiken tool, om backups (en kloons) te maken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding