windows movie maker , hoe voeg je bestanden samen?

Hallo,

Ik heb via windows movie maker al vele filmpjes van vroeger in weten te korten. Alle delen uit de filmpjes die over ons gezin gaan heb ik er dus uitgeknipt. Deze heb ik opgeslagen op de computer. Ik heb nu dus ongeveer 10 aparte filmpjes en daardoor dus 10 bestanden.
Nu wil ik deze 10 filmpjes allemaal in één bestand gaan zetten, zodat het dus een doorlopende film wordt.
Maar wanneer ik dit probeer op windows movie maker is het niet eens mogelijk om de bestanden samen bij elkaar te voegen. Ik zie ze dan dus niet eens in mijn mappen staan.

Hoe kun je dus windows movie maker bestanden allemaal in één voegen in het windows movie maker programma?

bvd,

R.buunk

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bedoelt dat je ze niet eens in movie maker zélf krijg, of in het storyboard?
Pieter2011
12 jaar geleden
Als je de delen van de video hebt geïmporteerd en het project (!) hebt opgeslagen op je pc, kun je klikken op 'Film(bestand) opslaan', waarna de verschillende delen automatisch worden samengevoegd tot één bestand.

Antwoorden (1)

Een redelijk simpele uitleg:

1. Start windows movie maker.
2. Importeer jou 10 video's in windows movie maker.
3. Sleep ze naar het naar het video gedeelte en zet ze in de volgorde die je zelf wilt.
4. Film opslaan als...