Internet Explorer 9 loopt niet gelijk op tweede beeldscherm. Wat kan de oorzaak zijn?

Ik heb een tweede beeldscherm aangesloten op mijn laptop. Wanneer ik IE9 open en naar websites ga, dan worden de websites niet op hetzelfde moment geladen en weergegeven. Op mijn laptop zijn de sites eerder geladen dan op het tweede scherm. Met Google Chrome heb ik dit probleem niet en met IE8 ook niet. Heeft iemand hier ervaring mee of enig idee over de oorzaak?

Ik hoor graag jullie reacties. Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
HeerVoldemort
12 jaar geleden
Ervaring nee, vind alleen IE9 een waardeloos bud programma en een mislukte namaak van chrome, die overigens ook slecht werkt.

Antwoorden (1)

geen idee maar wil toch even reclame maken is dat ok? IE9 is sowieso traag, Chrome is king!