Wat betekent deze waarschuwing op mijn pc?

Windows internet explorer 8.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (4)

Volgens mij komt hij niet van IE.
Lijkt me dat iets probeert te lezen van een station waar geen opslagmedia inzit, of een losgekoppelde schijf.
12 jaar geleden
Er staat in elk geval station niet gereed dus probeer je iets vanaf cd rom te spelen ? spel oid
Dat heeft dus feitellijk niet met internet explorer te maken lijkt mij ?
capthavoc
12 jaar geleden
ik gok dat je IE8 per ongeluk op een USB of gekoppelde harde schijf hebt geinstalleerd die op dit moment niet aan je pc zit.

Controleer dit door op het icoontje van IE8 met de rechter muis te klikken, opties en dan kun je zien waar de snelkoppeling naar toe verwijst bij doel.

Kopieer dit adres tot de laatste backslash (\) en controleer of de .exe ook daadwerkelijk in die map staat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wanneer je googelt op deze specifieke foutmelding, wordt er heel vaak gemeld dat dit te maken heeft met spyware, virus, etc. Het lijkt me dus verstandig om daarnaar op jacht te gaan!
bamibal