Een programma om mails te verzenden als nieuwsbrieven?

Ik ben gevraagd door een bedrijf om hun nieuwsbrieven te verzenden. Hier zoek ik een programma voor, want ik denk niet dat dat lukt met een standaard programma?

Er zijn een aantal eisen:
- De mail moet er mooi uit zien, in hetzelfde thema als van de officiële website.
- Er moeten contactpersonen makkelijk toegevoegd kunnen worden
- Er moet in de mail een linkje staan zodat mensen zich kunnen afmelden

Iemand die mij hiermee uit de brand kan helpen?
Alvast hartstikke bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.7K

Antwoorden (4)

Misschien is Mailchimp wel wat voor je, dit is online en je kan supermakkelijk mensen toevoegen, het heeft veel opties met onder andere gratis templates (html) en ook zoon linkje voor afmelden.
http://mailchimp.com/
Jaspro101
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
We zijn het eens!
Jaspro101
12 jaar geleden
Dat is erg mooi!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beide bedankt, ben het nu aan het uitzoeken hoe dit werkt ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heeft een van jullie ook ervaring met het programma?
Jaspro101
12 jaar geleden
Ja ik wel, als je wat wilt weten kan je hier wel berichtje sturen.
Wat jij zoekt, is Mailchimp. Er zijn er meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nesox zou misschien ook een optie kunnen zijn. Je kunt dit pakket 60 dagen gratis proberen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In principe zou ik hiervoor gewoon Word gebruiken. Je kan de pagina opmaken zoals je wilt. Je kan de mailing dan doen door afdrukken samen voegen te gebruiken. Deze functie werkt niet alleen goed voor een brief mailing maar kan ook gebruikt worden om een mailing via email te doen. Het enige wat je nodig hebt is een Excel lijst met de e-mailadressen