Hoe moet je twixtor gebruiken in sony vegas pro 10?

Ik wil het graag SMOOTH hebben en ik gebruik een gopro HD met 50 fps (R3)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Je moet er zeker van zijn dat je project propeties en je render settings ook op 50 fps zijn ingesteld, als dit zo is en het werkt nog steeds niet smootyh. Download dan adobe after effects en download daarop de plugin teitxtor. Ik heb zelf veel edit ervaring en ik heb altijd adobe after effects het fijnstee gevonden voor twixtor omdat dit programma super snel rendert vergeleken met sony vegas. Hopelijk helpt dit :)