Hoe maak ik een email adres aan voor mijn dochter van 1?

Ik wil voor mijn dochter een gmail adres aanmaken om hier apart dingen voor haar naartoe te laten mailen. Enig idee hoe ik dit kan doen aangezien dit volgens mij leeftijd gebonden is?

Toegevoegd na 7 minuten:
@proxner Helaas lukt dit niet na het geprobeerd te hebben. Ik krijg onderstaande foutmelding.

"Google heeft uw account niet kunnen maken

Om een Google-account te mogen hebben, moet u voldoen aan bepaalde leeftijdsvoorwaarden. Voor meer informatie over de online veiligheid van kinderen gaat u naar de website van de Federal Trade Commission."

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
5.9K

Antwoorden (3)

Je kan dit gewoon aanmaken, als er een leeftijdsgrens word t gehanteerd kan dit vaak wel goedgekeurd worden mits er toestemming is van een ouder of voogd.

Toegevoegd na 3 minuten:
Aangezien je dochter 1 jaar oud is zal zij waarschijnlijk niet zelf op het e mailadres actief zijn en ben jij feitelijk de beheerder van het email adress. Dit kan dus gewoon, als je dochter ouder is kun je dit emailaccount overdragen aan je dochter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is niet mogelijk, ieder persoon moet aan een minimum leeftijd voldoen, 1 jaar is nog te jong. Je zal de volgende error krijgen:

Zie afbeelding!

Je zou eventueel nog wel een account voor je dochter op je eigen naam kunnen zetten en haar later een eigen account kunnen geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Keesmobiel (81)
Uw dochter is wel erg voorlijk, maar dat terzijde. Ik heb een slordig half dozijn adressen. Éen ervan gebruikt mijn vrouw, speciaal voor haar, zij tikt het wachtwoord in. Maar mijn achterkleindochter zou het ook kunnen doen. Dat wil zeggen, u maakt het wachtwoord en logt in als ware u uw dochter. U bent oud genoeg, en treedt dus als het ware op als haar regent (heel gebruikelijk in koninklijke kringen). Zodra zij oud genoeg is neemt zij het over.
Nog een toelichting op het arsenaal aan accounts van mij. Ik heb een snelkoppeling die bij Google Chrome inlogt.
Hier klik ik Gmail aan, en krijg een keuzescherm. Zodra ik één of twee letters intik vult Google dit aan, en behoef ik alleen het wachtwoord in te vullen. En dit kan ook nog gedaan worden door een programma als LASTPACK.EXE, of LASTPACK_X64.EXE. Daarenboven heb ik natuurlijk ook snelkoppelingen die direct het voornaamste account kunnen openen of anoniem het internet opgaan.