Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Met welk programma kan je makkelijk posters ontwerpen?

Het hoeft niet professioneel te zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het beste kan je werken met Adobe InDesign, dit is een programma die bedrijven ook gebruiken met hun posters maken. echter is dit programma maar een maand gratis en gaat het daarna geld kosten. mocht je het maar 1x nodig hebben, dan zou je dat voor een maand 'proef' kunnen doen en het daarna verwijderen. Wil je het langdurig gebruiken.. tja, ik vind het zeker een grote aanrader! maar het kost bakken met geld..

Toegevoegd na 31 seconden:
je kan het allicht is proberen (:
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
moet diegene wel goed weten hoe het werkt, anders kom je ook niet ver...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is waar. Er zijn via internet ook verschillende gratis programma's te vinden. ik weet toevallig dat deze erg simpel is. http://www.glogster.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is een juist antwoord +1 van mij :)
Indesign is niet makkelijk maar mijn vriendin die a technisch is heeft dit in een half uur wel aardig doorgekregen en had een mooie cover voor een magazine gemaakt! Het is een beetje als Paint/Photoshop. Als je daarmee bekend bent zal dit ook wel wennen. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel erg bedankt voor het meedenken allemaal!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding