Weet iemand een goede Video Editor waarmee ik: Apart Geluid & Beeld kan toevoegen? (en de standaards van knippen enzo)

Geen Video Editor van NCH software , die is in huis.

Toegevoegd na 1 dag:
EDIT: IK BEDOELDE GRATIS! sorry, compleet mijn fout natuurlijk. minimaal 2 geluidspatronen kunnen importeren
is de enige eis die ik stel aan het programma.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.5K

Antwoorden (1)

Op onderstaande website vind je de beste en meest populaire videobewerkingssoftware met daaronder alle mogelijkheden die de verschillende programma's bieden:
http://video-editing-software-review.toptenreviews.com/index.html

Jouw vraag begrijp ik niet helemaal, want alle videobewerkingsprogramma's (zelfs het gratis Windows Movie Maker en Live Movie Maker) bieden de mogelijkheid om, naast foto's en video's, ook geluid te importeren.
Zoals je in de lijst op bovenstaande website ziet, hebben MoviePlus X5 en Videopad een onbeperkt aantal audiosporen. CyberLink PowerDirector komt als beste uit de bus: het beschikt over alle denkbare bewerkingsmogelijkheden, inclusief 100 audiotracks.

Toegevoegd na 11 uur:
Gratis? Probeer Zwei-Stein eens: http://www.zs4.net/
Dat biedt meerdere geluidssporen.
Eén van de beste gratis programma's is overigens Lightworks, maar ik weet niet of je daar meerdere audiobestanden aan toe kunt voegen:
http://www.lightworksbeta.com/
In de lijst hieronder vind je ook nog een aantal gratis programma's. Je zult per programma even moeten kijken wat aan jouw eisen voldoet.
Pieter2011