Hoe kun je een jpg zien op je computer die meegekomen is met een mp3 ?

Op mijn computer is de jpg niet te zien en hij verschijnt wel op de dvd speler, waardoor de volgende mp3 niet afgespeeld wordt.
Op de computer is hij niet te verwijderen, omdat je hem niet ziet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Die afbeelding zal dan wel verstopt moeten zitten in de id3 tag. Die kun je met een tooltje als deze bewerken.
http://id3tageditor.com/

Maar of dat ook daadwerkelijk de oorzaak is voor het niet afspelen vh volgende nummer?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Probeer eens het codec pack lite op te halen en te installeren.
Lost vaak veel op.
Frank