Whatsapp verificatie mislukt hoe komt dit? Lees beschrijving verder

Ik heb een gejailbreakte iPod touch 4g ik heb whatsapp geïnstalleerd en heb een losse mobiel maar ik krijg geen code om te activeren en dan krijg ik een email maar daar staat dan in dat je eerst de knop call me moet doen maar die staat er dan niet! Wat te doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Amadea
12 jaar geleden
Met een iPod kan je toch helemaal niet bellen?
Amadea
12 jaar geleden
Call me betekent toch zeker: bel me op?!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Whatspad downloaden in Cydia

Het beste antwoord

Ga naar Cydia, download whatspad, als je dat hebt zou die het moeten doen.